Asiakaspalvelu

Kartta latautuu...

Päiväys ja aika
Date(s) - 21/04/2018
08:00 - 15:00

Tapahtumapaikka
Jarrutie 1

Kategoriat


Tavarakuljetusten asiakaspalvelu ja keskustelutaidot

Kurssilla näytetään konkreettisesti asiakaspalvelun merkitys yrityksen menestykseen. Annetaan työkaluja ennaltaehkäistä ja ratkaista vuorovaikutukseen liittyviä haastavia tilanteita. Lisätään kuljettajan hyvinvointia sujuvien keskustelujen kautta.

Karla Niemisen koulutukset ovat energisiä, osallistavia ja käytännöllisiä. Kaikessa toiminnassa hän pyrkii antamaan paljon käytännön vinkkejä ja tekemään opetuksesta viihdyttävää. Opetus on yhdistelmä teoriaa ja käytännön esimerkkejä sekä pienryhmässä tapahtuvaa keskustelua ja harjoittelua. Kukaan ei ole näissä taidoissa liian hyvä.

Hintaan sisältyy lounas ja kahvit.

Koulutuksesta saa 1 jatkokoulutusmerkinnän TraFin ammattipätevyysrekisteriin.